×

Întrebări frecvente

Clinica Life Med este o clinică privată, multidisciplinară, fondată în anul 2005. Echipa noastră de medici este formată din specialiști de înaltă calificare și cu experiență în domeniile pe care le reprezintă. Sunt acoperite peste 20 de specialități, iar serviciile medicale de specialitate pot fi accesate în sediile clinicilor din București - Timpuri Noi (str. Plugarilor 18, sector 4) și Militari (str. Virtuții 1B, sector 6).
Atât consultațiile, cât și analizele se fac exclusiv în baza unei programări prealabile la numărul 031.9981, cu excepția urgențelor la medicina de familie care se pot prezenta la cabinet, în timpul programului medicului de familie după ce s-au anuntat telefonic. Activăm în interval orar: Luni-Vineri, între 07.00-21.00.
Da, cu siguranță! Suntem clinică medicală și avem responsabilitatea de a proteja datele personale ale pacienților noștri. Indiferent de statutul pacientului, confidențialitatea actului medical este un aspect la care ținem foarte mult. În situația în care solicitați măsuri suplimentare în ceea ce privește aspectul privat și confidențial al actului medical, vă rugăm să solicitați o discuție prealabilă cu specialistul căruia urmează să vă adresați. Vă recomandăm să citiți informațiile disponibile în Politica de confidențialitate.
Dacă doriți o consultație la un anumit medic care activează în clinica noastră, intrați în secțiunea Medici și dați la căutare numele/prenumele sau specialitatea. Solicitați o programare la numărul 031.9981 sau completați formularul la secțiunea Contact.
Este simplu și rapid! Pentru efectuarea unei programări online trebuie să urmați pașii:
  1. În secțiunea Contact completați formularul cu specialitatea, serviciul medical și ziua în care doriți o consultație. Scrieți datele Dvs. de contact și veți fi apelat telefonic de către unul dintre colegii noștri pentru a finaliza programarea.
Veți primi un SMS de reamintire înaintea zilei în care aveți programarea.
  1. Sunați la numărul 9981 și un coleg vă va ajuta. Veți primi un SMS de reamintire înaintea zilei în care aveți programarea.
  2. Puteți cere o programare direct la Recepție, de luni până vineri, inclusiv, între 07.00-20.00. Veți primi un SMS de reamintire înaintea zilei în care aveți programarea.
Toate investigațiile, consultațiile și analizele se fac pe bază de programare în limita locurilor disponibile și în funcție de programul medicilor.
Puteți afla prețurile pentru consultație/control sau servicii medicale după ce ați efectuat o căutare și ați selectat medicul dorit. Se va afișa lista de prețuri pentru fiecare medic separat. Puteți afla prețurile pentru analizele de laborator dacă accesați secțiunea Analize. Prețurile pentru serviciile de fizioterapie și kinetoterapie pot fi accesate în secțiunea Recuperare Medicală.
Scrieți la adresa de mail office@life-med.ro. Puteți, de asemenea, utiliza serviciul de chat de pe site-ul clinicii în intervalul 07.00-20.00, de luni până vineri. Apăsați pe iconița din colțul de jos al ecranului și veți intra în contact cu noi. Vă răspundem la orice întrebare în cel mai scurt timp posibil, însă vă rugăm să aveți în vedere faptul că, în funcție de numărul de solicitări, timpul de răspuns poate să varieze.
Pentru consultație medicală prezentați:
  • cartea de identitate (buletinul), dacă sunteți pacient adult;
  • certificatul de naștere al copilului, dacă sunteți aparținătorul unui pacient.
În același timp, este bine să prezentați orice documente medicale sau informații despre istoricul Dvs. medical /al copilului, întrucât sunt importante pentru medicul specialist și pot furniza informații valoroase pentru un diagnostic corect.
Pentru ca un pacient să beneficieze de servicii medicale gratuite în sistemul asigurărilor de sănătate este nevoie sa prezinte urmatoarele documente:
  • Biletul de trimitere -emis de un medic de familie sau specialist aflat în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate. Biletul de trimitere are valabilitate de 90 zile calendaristice de la data emiterii. Acesta trebuie sa fie completat corect de către medicul emitent, să poarte ștampila și parafa medicului de familie. Biletul de trimitere tip „clinic” (emis către specialități medicale) poate fi emis de către medici aflati în relație contractuala cu orice Casă de Asigurări de Sanatate;
  • Cardul de sănătate;
  • Un act de identitate.
Dacă aveți o urgență, vă rugăm să luați în considerare că, în cazul în care aceasta vă poate pune viața în pericol, trebuie să sunați la 112. Dacă este vorba de orice alt tip de urgență, aveți la dispoziție numărul 031.9981, la care vă răspunde un coleg pentru a vă îndruma.
Clinica Life Med se află în relație contractuală cu Casa de Asigurări în Sănătate București (CNASB) și oferă servicii medicale gratuite în sistemul asigurărilor de sănătate obligatorie. Pacienții care posedă statutul de asigurat și se prezintă cu bilet de trimitere pot beneficia de unele servicii medicale gratuite și o serie de analize medicale. Acestea pot fi vizualizate la secțiunea Analize.
Dimineața în intervalul 07.00-11.00, Luni-Vineri. Probele pot fi recoltate în Clinica Timpuri Noi sau Militari.
În funcție de analize, rezultatele se pot primi într-un interval de 1-5 zile lucrătoare.
Puteți formula orice întrebare care vă ajută mai bine să înțelegeți problema de sănătate pe care o aveți și să puteți da consimțământul pentru tratamentul propus:
  • puteți cere sfaturi referitoare la o problema de sănătate pe care o aveți în momentul actual;
  • puteți prezenta medicului analize pentru interpretare;
  • solicitați informații referitoare la medicamente, tratamente (opinia unui medic privind un medicament sau echivalentul acestuia).
Este recomandat ca înainte de ecografia generală (abdomen+pelvis) să nu mâncați cu cel puțin 6 ore în prealabil, iar ultimele două mese să fie ușoare. De asemenea, este indicat ca pacientul sa ia timp de două zile consecutive medicamente antibalonare și să aibă un scaun înaintea investigației. Aceste măsuri asigură obținerea unor imagini ecografice de o calitate mult mai ridicată. Pentru examinarea zonei pelviene este necesar să consumați aproximativ 2 litri de apă în prealabil și să nu mergeți la toaletă.
Pentru tinere, examenul ginecologic de rutină este recomandat o data pe an, iar pentru femeile trecute de 30 de ani de două ori pe an. Pentru ca investigațiile să fie concludente, este indicat ca examenul ginecologic să se facă după 5 zile de la ciclul menstrual. Nu sunt recomandate spălăturile vaginale, tratamentele sau contactele sexuale în ultimele 48 ore.
Pentru recoltarea sângelui: nu mâncați nimic timp de 12-14 ore înainte de recoltare, puteți însă bea apă. Evitați consumul de alcool cu 72 ore înainte. Un alt factor care poate influența negativ rezultatele este tratamentul medicamentos, de aceea medicul care vă recomandă analizele va stabili dacă tratamentul trebuie întrerupt sau nu. Pentru recoltarea exsudatului faringian: recoltarea exsudatului faringian se face înainte să vă spălați pe dinți și înainte de a consuma alimente sau lichide. Pentru recoltarea urinei: recoltarea urinei se face dimineața la prima oră, la domiciliul pacientului, după o igienă riguroasă, din jetul mijlociu al urinei. Recoltarea urinei se face într-un recipient steril numit urocultor, care se poate achiziționa de la orice farmacie sau poate fi primit gratuit de la sediul Clinicii Life Med. Pentru recoltarea secreţiilor provenite din zona genitală: pentru recoltarea secrețiilor genitale la femei se recomandă evitarea contactului sexual cu cel putin 48 ore în prealabil, încetarea spălăturilor vaginale, oprirea tratamentului endovaginal. Pentru recoltarea secreției uretrale la barbați, pacientul nu trebuie sa urineze cu o oră înainte de recoltare. Pentru recoltarea materiilor fecale: recoltarea materiilor fecale se face la domiciliul pacientului, în recipiente speciale, numite coprocultoare, care pot fi achiziționate de la orice farmacie sau obținute gratuit de la sediul Clinicii Life Med.
Conform politicii Clinicii Life Med și al reglementarilor cu privire la confidențialitatea datelor medicale, rezultatele analizelor vor fi transmise doar beneficiarului acestora, prin urmatoarele modalitati:
  1. Vizualizare online: puteți accesa rezultatele direct de pe site-ul clinicii, introducând CNP-ul personal și codul din buletin în secțiunea Rezultate Analize.
  2. Rezultatele analizelor pot fi transmise prin e-mail, daca pacientul precizează o adresă personală în momentul recoltării și o consemnează pe formularul de recoltare.
  3. Ridicarea personală de la sediul Clinicii Life Med prin prezentarea unui act de identitate.
  4. Ridicarea de la sediul Clinicii Life Med prin împuternicit. În momentul recoltării, pacientul poate desemna o persoană împuternicită care va avea dreptul să-i ridice buletinul de analize medicale de la sediul Clinicii. Împuternicitul se va prezenta cu actul de identitate propriu și cu o copie a actului de identitate al beneficiarului analizelor medicale și o declarație scrisă a pacientului.
La Clinica Life Med modalitățile de plată acceptate sunt cash, card, voucere materna și prin asiguratori.